CТРАТЕГІЯ З СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ
Зважаючи на глобальну важливість сприяння сталому розвитку, Футбольний клуб «Лівий Берег» розробив Стратегію з соціальної та екологічної стійкості з урахуванням Стратегії УЄФА з футбольної стійкості «Strength Through Unity» до 2030 року та Цілей сталого розвитку ООН.
Стратегія на період до 2030 року окреслює наше бачення, цілі та конкретні заходи, спрямовані на досягнення інклюзивності та репрезентативності клубу, водночас реалізуючи ініціативи, які сприяють мінімізації негативного екологічного впливу.
Спільно з командою ми визначили ряд політик, що стосуються прав людини та захисту довкілля, досягненню яких клуб сприятиме в наступному:
- Рівність та інклюзивність
- Боротьба з расизмом
- Захист та добробут дітей та юнаків
- Футбол для всіх рівнів фізичних здібностей
- Захист навколишнього середовища
Розвиток та затвердження Стратегії надасть змогу застосовувати системний підхід як усередині клубу, так і за його межами задля сприяння сталому розвитку у всіх аспектах та на всіх рівнях футболу.
Місія:
Підтримувати всі рівні футболу, від масового до елітного!
Візія:
Ми граємо сьогодні, щоб змінювати світ на краще завтра!
Цінності:
- Консолідована футбольна сімʼя, яка обʼєднує гравців, тренерів, уболівальників, партнерів та громаду.
- Збереження та примноження природного середовища навколо нашої інфраструктури.
- Ми не просто будуємо клуб, ми створюємо майбутнє для наступних поколінь. Футбольна спадщина - це не лише трофеї, а й цінності, що передаються далі, формуючи культуру відповідальності, поваги та розвитку.
- Бути прикладом соціальної рівності та розвитку молоді. Кожен причетний - є частиною єдиного клубного духу та погляду.
Глобальна ціль:
«Лівий Берег» – це клуб, де спорт, екологія та соціальна відповідальність перетинаються, створюючи новий стандарт для українського футболу. Ми прагнемо довести, що футбол – це не лише гра, а потужна сила змін, яка може впливати на суспільство, природу та майбутнє покоління.
Принципи:
- Регулярні заходи/зустрічі/семінари, які зміцнюють зв’язок між усіма, хто причетний до клубу. Що посилюватиме відчуття особистої значущості.
- Взаємодія з партнерами, громадою та спеціалістами, щоб інтегрувати екологічно свідомі рішення у всі процеси клубу.
- Використання цифрових медіаплатформ, вебсайту, соціальних мереж, щоб формувати свідоме футбольне середовище, яке поділяє наші цінності.
- Інтеграція в європейську футбольну спільноту через партнерство з клубами, академіями та організаціями.